нямам идея за зарибяващо заглавие

super-mario.jpg

Супермен срещу сестричката на Супер Марио

Не съм чела кой знае какво от Ницше и не съм в настроение скоро да прочета. Но пък тия дни в Блогосферата чета текстове на Ангел, в които един от основните акценти е Човекът – силният, горд, независим, надморален Свръхчовек. Самата аз също писах текст, наречен Стадото е мършаво и съм съгласна, че е хубаво да има различни от стадото, но приликите свършват дотук.

Дали Ангел и аз говорим за различни хора или пък става въпрос за един и същ човек в различни етапи на развитие? Дали не става въпрос за неразгърнатия потенциал на стадото?

Дали за някого би било забавно да “сборим” двете човечета, но докато едното, наречено Superman най-естествено би се впуснало е битка-състезание, то другото, което даже си няма име и е твърде мързеливо и флегматично, би предпочело да седи на удобната целулитна възгъзничка и да ръфа мухлясало сирене, докато несръчно пише за Стадото на Свръхчовеците.

Вашият коментар

