5те неща

mi6alydsto.JPG

1. ето така изглеждах преди 10 години.

2. струва ми се, че всички знаят всичко за мен. нещо да не съм ви казала?!?

 

gypsy1.jpg

3. ползвам / държа в къщи значителна част от тия предмети. аранжирах ги за тази снимка.

stefi_milko_stoyan_moi_1.jpg

4. била съм с доста по-къса коса преди някоя и друга година. тук вече я пускам. голямото дете е моето. малкото е на милко, нищо, че той е по-дебел ) марфа, това е една непредставителна част от Кенана.

5. сутрин пия зелен чай с мед и чета в леглото по няколко часа, освен ако не пиша нещо в блога. ако не го направя и отида направо на работа, съм стресирана и има опасност да ме хване запек.

LeeAnn ме покани ) Аз каня Марфа, Невена и Ангел + всички останали, които още не са писали по темата – справеливо е )

Първите две снимките са на моя приятел Бай Митьо и могат да се видят в сайта му – има линк в категорията визуално.

Третата е на Ружа, майката на бебето. Помолих я да ни снима с Милко и да пратя снимката на разни приятели, за да си мислят, че съм си намерила мъж и най-после съм се установила хахахах!

Вашият коментар

