християнин ли си?

 easter.jpg

Защо мислиш така? Какво те прави християнин?

Надявам се всички, които се самоопределят като християни, без значение от коя църква, без значение малка или голяма да оставят коментар.

В анкетата могат да се включат и хора, които не се смятат за християни, но смятат, че откриват у себе си нещо, което има и у християните.

Този постинг е моят поздрав за предстоящите християнски празници.

*Картинката е от сайта са детски роклички http://www.sophiasstyle.com/

4 responses to “християнин ли си?

  1. Primerno.Chlen sum na Pravoslavnata crkva ot MK koyato nevyarno e narechena SURBSKA ot new-komunisticheskata MK presa. Turpim teror kato v BG po vremeto na drugar Zhivkov. No nadyavam se da preodoleem.
    Proverete http://www.poa-info.org – ima danni po vashiya vupros.

  2. благодаря! очаквам още участници!

  3. Християнин съм и принадлежа към БПЦ, макар да съм много разочарован от моментното и състояние. Възприемам религията си като ценностен ориентир, като първичен регулировчик, който сочи правилния път. Като идейна система налагаща вярата в доброто и любовта. Християнството е и мост, който ме свързва с предците ми, които още от Борис I насам са спазвали що-годе същите традиции и са имали подобни ценности.

  4. Възпитанието ми ортодоксално, със изявен атеистичен уклон. Първите 10 години от живота си прекарах сред мюсюлмани. Наскоро се зачетох и установих че християнството и ислямът моделират по свой начин юдаизма (ще рече – юдейски секти, един вид). 🙂 По отношение на социалните норми възпиемам принципа – приемам всички, стига да не ми пречат много и се пробвам да помагам с каквото мога ако има нужда. Не смятам, че е неоходимо да ме заплашват, че ще отида в ада ако не го правя. 🙂 Поздрави, Л

Вашият коментар

