кой е пейо?!?

 peiovoto_meche_small.jpg

 Благодаря на всички, които ще отговорят на въпроса!

Не че вчера не го google-нах (доста вяло, че ми се спеше), признавам, обаче няма как да открия отговора на два въпроса, които някак  ме глождят:

1. По-важният е дали Пейо навсякъде носи мечето си.

2. Не толкова важният е дали Пейо е шефът на Кольо, за когото Теодора каза “Кольо имал много готин шеф, бла-бла”.  Тва пък не знам защо искам да го знам.

* картинката е от блога на Пейо. Много ясно, че това е мечето, което е модел на серията “99 ways to die”

17 responses to “кой е пейо?!?

  1. Мечето Ръкспин

    a wannabe, тероризиращо мечета. Фен-клуб ли ще му правим, че нещо много нанагорно ми дойдоха „IT-специалистите“ в горската блогосфера …

    Но няма страшно, говорил съм с Върховния Тиранин и ще му се потърси сметка ..

  2. Pingback: Кой съм аз?!? | трънки и блогинки

  3. Пейо е „42“ 🙂

  4. Не – аз съм „42“…

  5. Не – 42 е „42“…

  6. ами ако 42 е пейо?

  7. Пейо е малкото име на Попов. И обича Весо. На моменти.

  8. мечето е „42“

  9. 21 плюс 21 е „42“

  10. не, Пейо + мечето = 42 🙂

    иначе не винаги са заедно, поне като съм го виждала Пейо не съм виждала мечето (и обратното), но може да си го крие някъде … (в джоба, например)

  11. Error 42: Fourty-two overflow.

  12. И аз незнам кой е Пейо, но не съм жена и не ми пука :Рр

  13. 🙂 има ли значение кой е жена и кой не е?!?!

  14. Пой е Кейо? 😀

Вашият коментар

