пука ли ти кой уби лора палмър?

sherilyn_fenn1.jpg

Честно казано и на мен не. Сигурна съм, че и на тебе повече ти харесва Одри.

И все пак не те ли гложди връзката между агент Купър и Тибет?

Мини през неофициалния ми блог, за да те отведа още по-далече.

9 responses to “пука ли ти кой уби лора палмър?

  1. Още не мога да разбера каква (и защо) е тая работа с официален и неофициален блог? Ако си го обяснила някъде съм пропуснал, дай ми да наваксам 🙂

  2. защото единият излиза в блогосферата, което си е доста публично място. има неща, с които не желая да го задръствам – неща, които може да не изнтересуват читателите на дневник, както и неща, които са доста дълги и биха заели място, което да се използва от други автори. в такива случаи пускам кратък текст, който да отпраща към другия блог.
    първоначалната идея беше да не слагам картинки в „официалния“, защото част от тях просто крадвам оттук-оттам. да не се притесняват хората, които се грижат за блогосферата. но после започнах да се изкушавам да слагам и тука и често ме мързи да пиша откъде съм ги взела, но досега никой не ми се е скарал 😛
    връщайки се на казано по-горе … има неща, които не касаят таргет-групата на дневник. веднъж даже ми се скараха, че съм пуснала обръщение към всички, които ме търсят по разни въпроси – коментарите бяха, че не е бивало да го пускам в блогосферата. аз пък мислех, че би било полезно за много подобни на мен хора. ама карай.
    гледам да се съобразявам с тона на блогосферата на дневник. ето защо не пуснах другия си блог, а направих този – специално за блогосферата.
    има и неща, за които нямам рационално обяснение още.
    но най-общо казано – не всичко е подходящо за всяка публика. наличието на два блога ми дава повече пространство, повече свобода. пък и на кого пречи? ааа, бих добавила също, че ми дава възможноста да кажа повече неща по една тема без да претоварвам един постинг. това е нещо, което не експлоатирам сериозно, но имам възможността да го правя: ето, ако тръгнеш от блогосферата, ще минеш през неофициалния и ще стигнеш то ученическия ми блог: първо лора и одри, после агент купър ( не е ли забавно за тези, които някога са гледали филма?) и после стигат до лецията в бъркли … мисля, че всички тези асоциации ще обогатят възприемането на лекцията и въпросите, които ще си зададат читателите/ зрителите. има си и дидактически ефект 😛 ако имаш още въпроси, питай 🙂

  3. Аха, чудесно. Благодаря 🙂
    Повечко „топ блогъри“ трябва да вземат пример от теб и да пресяват и отсяват нещата си. Иначе твоята „жертва“ в името на сбитостта и съдържателността не спомага за цялостното положение във въпросния сайт.
    Разбирам за коя таргет-група говориш, но там има и хора, които са извън нея. А и никога не знаеш какво се крие зад неизвестните потребители, които четат, но не пишат 🙂 Също така не винаги трябва да се съобразяваш с другите, а да си пишеш каквото ти идва. Вярвам го правиш 😉

  4. не мисля, че това, което правя е жертва 🙂 има различни публики и все едно публикувам в различни списания

    когато пиша в публичен блог, не пиша за себе си, а за читателите. разбира се, че се съобразявам 🙂

  5. da pukami za6toto e gotina i , makar ot 12 godi6na da e vzimala droga to e zaradi neinite syni6ta

  6. Na men mi puka, za6toto az haresvam Lora Palmar! Tq moje bi e mojela da ne se drogira, da pu6i i da pravi sex sys vseki. Tq e bila mnogo izmy4vana ot neinite syni6ta i moje bi zatova e po4nala tozi nepravilen jivot. Ne trqbva da q sydim, a da se opitame da q razberem, za da ne dopusnem sy6tata GRE6KA kato Lora Palmar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tova be6e moqt komentar po ?
    K. P. S.

  7. ko da kaja filmat e mnogo stra6e oba4e e hubav kogato ubiha lora palmir as baq sa upla6ih oba4e ma izkefi aeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee bbbbbbbbbbbbbbbbbb

  8. Всъщност някой ще каже истината? КОЙ УБИ ЛОРА ПАЛМЪР ?

Вашият коментар

