мъжът (и жената?) интимно

Снощи си спомних дилемата на мъжа:

– Ако се опитам, може да ме сметне за нахален и да се обиди.

– Ако не се опитам, може да се обиди.

8 responses to “мъжът (и жената?) интимно

  1. 🙂 – дилемата се решава, в момента в който мъжът разбере, дали в главата на дамата не се върти следната мисъл: „Дали не бягам твърде бързо?“:-)
    но всичко това е в рамките на шегата, разбира се

  2. Ако ще се обижда, да се обижда по бързо че има други!

  3. Какъв беше поводът да си спомниш за дилемата на мъжа?
    Все си мисля, че тази дилема, както и много други, отдавна са мъртви.

  4. поводът беше … мъж в същата дилема 🙂 той, обаче, сам осъзна, че се намира в тази дилема и се посмяхме 🙂

  5. Това „се посмяхме“ ми напомни за стария виц. Влак, в купето мъж и жена. След като влакът преминал бавно, бавно през един дълъг, дълъг тунел, мъжа се оказал голям матапчия, а жената голям майтап носела. Майтап бе, lyd!

  6. А бе, аз не съм мъж, обаче ме разкъсва подобна дилема много напоследък …

Вашият коментар

