Barbie vs. Holmes

 

 

Снощи Стоян ми каза, че племенницата ми, която доскоро се състезаваше като шахматистка, сега мечтае да стане певица (май чалга), манекенка или моден дизайнер ( в този ред). Тъй като ми звучеше разочарован, казах му, че е нормално на 10 години момичетата да мечтаят за тези неща. И веднага си спомних какво исках да стана аз на 10 – детектив. И съвсем делово го обясних на учителките по пиано и солфеж и на майка ми, когато се бяха събрали да ми съобщят, че моят път следва да мине през музикално училище.

Мисля, че сбъдвам детската си мечта – търся истината.

Иначе все не ми остава време да започна играта за Холмс, но пък реших да почета за него. Не бях чела такива неща от времената, за които говоря. Мдааа, на 10 не харесвах само Висоцки, ами и Холмс. На снимките е моят любим Холмс (Василий Ливанов).

А ти за какво мечтаеше като малък? Сбъдваш ли тая мечта?

3 responses to “Barbie vs. Holmes

  1. исках да стана барман, не станах 🙂 исках да стана барман, защото барманите са си сами шефове (така си мислих тогава) и защото могат да правят разни неща и са в услуга на хората… хммм 🙂

  2. ти при кого беше на пиано – при Бечева или при Гинева? или в Профсъюзния?
    да не си била в 7-ма детска градина?

  3. ха сега де! при гинева. и не съм ходила на детска градина. само на забавачка в „Левски“

Вашият коментар

