нямам друг избор

 

казвам когато някоя приятелка спомене как героично се справям с живота.Когато имам проблем, обикновено няма кой друг да го разреши вместо мен.

Все по-рядко се страхувам за резултатите и последствията. По-скоро с някои неща ми е досадно да се занимавам и ме мързи.

Затова все по-често се отказвам от неща, които биха ми създали излишни проблеми. Гледам да опростявам живота си.

Който си има козичка, ще трябва да си купи и гребенче. Като си кажа, че не ми се купува гребенче, замислям се дали наистина имам нужда от козичката.

В такива случаи околната среда започва да ме притиска и да ми обяснява как е незъзможно да живея без козичка. Понякога се поддавам на натиска – това е цената, която плащам за да живея в тази околна среда. Иначе гледам да се правя на умряла лисица и да не се набивам на очи.

Оттам и дилемата: да сложа шапка невидимка или да покажа на света, че може да се живее и така.

Което ми напомни за един от ключовите слогани на няколко мои рекламни кампании, “може и така …” Предпочитам този по-мек подход пред агресивното “това е единственият начин”. Обичам всеки да осъзнава, че има избор.

“Избягвайте резките движения” съветва татко. Мисля, че цитира Остап Бендер.

Вашият коментар

