пускам втората част и др. новини

1. Пускам втори епизод от книгата за Джеф. След малко. Сори, че вчера не ми остана време. Да не забравя да поръчам на Стоян да набере още днес и стискайте палци в събота да допреведа края на първа глава, а в неделя да почна втора.

2. Платих си тока, телефоните и нета.

3. Макар че тия дни съм на ръба ако някой не се сети да ми плати нещо, си купих две книги, едната от които е “Силата на мита” на Джоузеф Кембъл, и то на прекрасна цена, понеже е старичка. Гледайте я на филм със самия Кембъл в нета. The Power of Myth пишете и ще намерите всички серии с гуглето!

4. Имах пророчески сън, който ме кара да гласувам за Георги Зарчев. Не ми беше дошло на ума досега. Ако ми остане време ще пиша за него.

5. Стискайте палци тока да престане да спира или поне да не се случи докато съм отворила важен документ. Време е да си купя UPS. Май не стрували толкова много, колкото си мислех. Знам, че съм шматка.

6. Все повече се зарибявам по книжката, която пиша за едната работа. Все повече ми се струва, че няма да ми стигне времето. Надявам се шефката да не ме убие ако се случи така. Не че не мога да я претупам, ама не ща!

Вашият коментар

