Кой се кефи на Петър Стойков (Longanlon)

 

 

Той е член на дружеството за защита на птиците, който стреля по кацналия на кухненския му прозорец гълъб, за да изпробва новата си пушка.

Когато пиша за икономика, оставя коментари, че нищо не разбирам и по-добре да не пиша. И никога не се аргументира.

Когато попадне на текстове за изоставени деца с увреждания, коментира, че се погнусява от гледката и се възприема тези деца като човешки същества.

Когато се представя в блога си, държи да покаже, че поддържа добре тялото си и не е някой мършав или затлъстял лузър. В този дух, преценката му за хората се повлиява в голяма степен от външния им вид. Той държи да знаеш, че ако си жена и не отговаряш не естетическите му критерии (ескплицитно заявени в блога му), не се интересува от теб. От текстовете съди за външния вид на авторите им, което, както вече казах, впоследствие оцветява възприятията му за тях.

Предполагам, че повечето ми приятели и фенове вече го презират искрено и лично. Тогава … кой се кефи на Петър / Longanlon? Аз.

Ако не му бях харесала на снимката, която виждаш във Фейсбук профила ми, едва ли щеше да му хрумне да общува лично и непублично с мен. Ако не искаше да види повече снимки, едва ли щеше да си направи акаунт във Фейсбук.

Но истината е, че си пишем и бихме се радвали да се видим. Но тъй като Козлодуй и Хасково са твърде далеч, зимата започна, а работата е много, едва ли ще е скоро. Но решихме да излезем със съвместно творение:текстът от него, а блог-пространството от мен. В следващия постинг ще прочетеш едно от писмата му до мен. Очаквай гост-блогъра Петър Стойков (Longanlon).

Ако смяташ нежните ми чувства към Петър за проява на лош вкус, ще ти напомня, че живеем в свободна страна, където всеки има право на лош вкус.

* ПОПРАВКА: Петър не е от /в Козлодуй и смята, че публикувано извън контекста писмото му не е много интересно.

22 responses to “Кой се кефи на Петър Стойков (Longanlon)

  1. drazni me.zloben e.pishman razbirach.zaema kraini pozicii po temi,ne zashtoto gi chuvstva, kato neshto vajno za nego, a zashtoto shte mu generirat trafik. arogantnostta mu e bezpochvena.inache ponqkoga smeshkite mu se poluchavat

  2. Леле, тоя селянин от Козлодуй ли е? Верно е пишман разбирач 🙂

  3. Супер е Longanlon и съм сигурен, че има много фенове, а сред антифеновете му са един куп смотани блогъри ревящи постоянно и само срещу несправедливостите си по блоговете

  4. И кое в него ти харесва?!?! Че го имаш за приятел? Това е най-мекото, което мога да кажа. Иначе подобни избивачи на комплекси в интернет пространството са ми до болка познати и ясни. Толерирането им обаче не е добър процес.

  5. Мен пък ме кефи 😉 С удоволствие бих се запознала с него на живо, само дето бях останала, кой знае защо, със смътното впечатление, че е от Плевен. Ко съм бляла да ме пита човек.

  6. oт плевен съм, ама не живея там. с козлодуй нямам нищо, ама нищо общо 🙂

  7. Почнаха да изплуват истините…

  8. Олекна ми за Козлодуй. Бе викам си, че съм залюхана, залюхана съм, спор по туй няма, ама как съм пропуснала козлодуйската връзка дори и така?! А къде живеееш? 🙂

  9. От неговите неща, които съм чел, изглежда пич. Видя ли статия, под която се е подписал, я чета. И така. Не знам каква заварка сте направили, ама успех 😀

  10. Какво падение, Лидия :<

  11. Не страда ли блогърската гилдия от някаква нарцистична самовлюбеност та така усърдно се занимава единствено със самата себе си?! Поставям това само като някакъв проблем за размисъл…

  12. – обади се лудият.

  13. @ Ying Падение? Това означава да не изпитвам отрицателни чувства към човек, към когото ти изпитваш такива?

    @Sami Петър не ми е приятел и не мога да знам дали ще бъдем приятели, но трябва ли непременно да изключа тази възможност ако Петър ми изглежда различен от мен и повечето ми приятели?

  14. Че и от Козлодуй да е – какво от това?
    За мен мога да кажа, че родът ми произлиза по майчина линия от село Попица врачанско, по бащина линия от друго село, което няма да спомена, понеже името му е още по-смешно. Роден съм по случайност в София, ма там почти не съм живял, макар че сега живея в Голямото село. За Longanlon – моабет да става. Предполагам сте се разбрали с него да си вдигате взаимно рейтингите на блоговете.
    А за

  15. разбрали сме се да си вдигаме рейтингите?!?! та ние си имаме доста добри рейтинги и без това 🙂

  16. Нека цитирам един любим на цял свят доктор

    Всяко село си има нужда от идиот

    В българския му вариант, не е особено забавен но упорито тъпче в нета, а дано – прихване нещо за писането на четливи текстове

    Лид, аз също си имам любим идиот, но той поне ми е на една ръка дет се вика. Каква е тази нужда при теб ?

  17. Не мисля, че разбирам за какво говориш, ex

  18. Откъде изниква нуждата да си имаш любим идиот бе питането
    При мен е ъссед и няма как да го махна, общински ми е (някаква форма на аутизъм..момчето е симпатично и почти докосва 30)

  19. Не мисля, че имам такава нужда и не се сещам някой някога да ми е бил любим идиот. Не съм наблюдавала това явление да си имаш любим идиот. Може би ти трябва да напишеш някакъв текст и да ми дадеш връзка към него 🙂

  20. лид си имаа гаааджеее, лид си имаа гаааджееее!:)

  21. дай боже всекиму такъв късмет 😀

  22. Еx, кой си ти бе пиле, та си ми бил „общински“? Ще ми се да те черпя една бира само защото ме мразиш 🙂

Вашият коментар

