Update за Албена: ще поживеем, ще видим

Мина Албена. Върна ми едната книга и каза, че другата внучката й е взела със себе си и ще я върне като се върне от изследвания. Каза, че линейка ще заведе 4 деца на изследвания (не роднината от Чирпан с автобус, както беше предишната версия). Попитах я как точно се казва внучката. Афизе. Не Албена. Била си сменила името с турско – така било по документи.

Не знам дали д-р Караманова ще е склонна да направи втора справка, но срам не срам, ще й се обадя пак в понеделник. А рецептите които виждах бяха на името на Албена или така ми се струва? Дали да притесня д-р Вълканов с друга версия – дали лекува баба от венерически болести и пр. Ама че тъпо.

Попитах Албена дали има някакви документи за тези болести да ми ги покаже да видим за какво става въпрос, дали е толкова страшно колкото си мисли. Тя каза, че всички документи са с момичето в София, но като се върне, ще ми ги донесе.

Показа ми някаква закуска, която Мария дала за малката внучка. Не я питах дали има нужда от нещо. И тя не ми поиска нищо.

коментарите тук 

Коментари са забранени.