Танцуваща звезда

Веднъж сънувах, че ме поканиха да танцувам в истинска балетна трупа. Аз плахо попитах: “Ами аз съм дебела?!?” А те ми отговориха: “О, ние точно такива търсим.”

Този сън си има три предистории, с които не искам да ви отегчавам. Накратко: аз съм танцьорка по душа.

А наяве: вече ме октриха. Започнах вчера. И веднага ме похвалиха и дадоха за пример – заради костюма D

Че бех най-дебелата, бях. Че засега съм най-старата, съм (понеже не се появи 60+ годишната леля). Че не танцувах най-добре, не танцувах, но така или иначе нямах време да се гледам в огледалата, защото непрекъснато следях учителката. А освен това – не ми пука )

Учителката ни е lovable, с коса до под кръста, мераклийка, спокойна и пищна. Не  е от онези слаби атлетични жени, с които очевидно не сме от една порода ;) Бях си я избрала още преди 2-3 години.

Цената е символична – 3 лв. на урок или 24 лв. на месец. Уроците са в понеделник и сряда от 7 часа в читалище “Заря”, Хасково. Търсете Милена Налбантова, ръководител на модерен балет “Рона”.

Когато понапредна с тези танци, смятам да добавя и други, например латино. Дори си намерих кавалер ;)

А с какви се занимавам сега? Хайде познайте кои  са най-подходящи за моята фигура и склонността ми да избягвам резките движения. Познахте: belly dance в египетската му разновидност, каквото и да означава това D

Коментари са забранени.