Безплатните вестници

Скъпи читатели, получихме истински подарък от Виолета Керемидчиева:

Тази година се дипломирах. Темата ми беше Безплатните вестници – технология на успеха. Много ми беше интересно да се разровя в историята и дори философията на този тип преса. Въпреки известната тегавост, го направих с удоволствие.

Всяка година много дипломни работи остават някъде по чекмеджетата, на хартия, прочетени повърхностно от някой рецензент. Те са стрували много усилия и съм убедена, че има какво да се научи от много от тях.

Междувременно някои хора развиват цели бизнеси с покупки и продажба на писмени работи, курсови, дипломни. Звучи ми абсурдно и неуважително и към авторите, и към усилията, които хората би трябвало да полагат в собственото си обучение.

Помолих Лид да измисли място за моята дипломна, защото мисля, че има хора, които биха я прегледали. Моето писане е далеч от академичното и е близко до популярното. Всичката информация е с източници, които също могат да са полезни. Не желая дипломната ми да гние някъде в архивите. Искам да има собствен живот и да я пуска на свобода. А Лид беше така мила да предложи собствения си блог. Благодаря за което.

Изтегли оттук

Коментари са забранени.