моето да и не на храмовете

Не съм атеист, но не съм и фен на строежа на храмове – може би защото нямам достатъчно опит с тях и не разбирам нуждата да ги има. Не подпомагам с пари такива проекти.

Смешни са ми християнските параклисчетата които никнат на невероятни места. Понякога се питам какво ли щеше да се случи ако със същата скорост никнеха техни мюсюлмански еквиваленти в градовете (да, виждам, че се появяват в селата – толкова смехотворни колкото християнските).

Виждам, че мои познати, приятели и ученици се включват в кампания против изграждането на 5 етажна джамия в София. Няма да се включа в нея. Така както никога не съм се включвала в кампания против изграждането на християнски храмове.

И не, не ми се вижда добра идея да изчисляваме по колко храма се падат на 1000 християни и мюсюлмани.

Коментари са забранени.