На кого вярваш?

Прочетох една статия, изпратена ми от човек, когото не познавам отблизо, но харесвам заради нещата, които пише. Изпратих я на човек, когото смятам за много близък. След като получих отговор от втория, за втори път, от изборите насам, си дадох сметка, че вече не знам на кого за какво бих могла да вярвам, когато става въпрос за българска политика.

Много хора вярват на медии. Някои вярват на медиите, които им звучат достоверно. Други вярват на тези, които казват нещата, в които вярват по принцип. Трети вярват на тези, на които им се струва, че може да се има доверие, без значение какво казват. На мен напоследък ми е трудно да вярвам на медии, дори и ако са еднолични, например блогове.

Предпочитам да се допитвам до хора, с които съм имала личен контакт и намирам за заслужаващи доверие.

И все пак, колкото и да са ми близки и любими някои хора, имам чувството, че има неща, които не знам за тях, и че тези неща могат да ги настройват в една или друга посока, в зависимост от техен дневен ред, за който не ми е известно.

Нищо лично. Просто се чудя дали има смисъл изобщо да се интересувам от политика, след като се казват толкова много неща, които няма как да проверя лично.

Вашият коментар в истинския блог

Коментари са забранени.