Гей мнение за ползата от гей парадите

Реших да потърся мнението на мой приятел  гей за ползата от гей парадите. Ето какво ми отговори той:

Заби ме с тоз’ въпрос. Седнах и мислих безмненийно 2 минути. И изведнъж ми проблесна, че аз полза от никакъв парад не виждам.

Каква е идеята на един парад?

Военните паради идат да ми покажат хора в униформа и техника за убийства и разрушение. Някой извратен мозък може да изпита гордост, докато гледа за какви безумия се харчи част от собствения му труд. Или може би някой презрян враг на съответния най-правилен политически, религиозен и икономически строй може да се стресне от заплашителния вид на парадиращите убийци и техния инструментариум… На мен лично военните паради не ми пречат особено, но ме дразни това, че са ужасно скъпи и се налага солидарно да плащам за нещо, което не държа да гледам.

По подобен начин се опитвам да погледна и на гей парадите – едни хора са много горди какво вършат в леглото и демонстрират гордостта си, за да дразнят други (обикновено скрито желаещи да вършат същото), които от своя страна беснеят и се чудят как да изтребят първите. Но тук идва, всъщност, очевидната идея, вложена в тези паради – да покажат на тези нещастни самопсихясващи се душици – латентните педерасти, че не умираш, ако правиш това което искаш. Мисля, че ако всички скрити лимонки се осъзнаят, в партии като атака и бнс ще останат само доказаните обикновени хетеросексуални шизофреници. А това, ако не е полза… здраве му кажи! :-)

И продължение на мнението:

А ако ще в протест срещу хомофобията и репресиите, извършвани срещу хомосексуалисти, би следвало да няма паради, а просто да се отбелязва, че Хитлер не е затварял само евреи, но и комунисти и хомосексуалисти. Тоест всички действия срещу дискриминацията следва да са в контекста на тези възпоменателни мероприятия, а не като парадират нека си го кажем – маргинализирани хора. Аз не мога да се идентифицирам с проституиращите на Солни пазар цигани травестити, нито с надрусани до козирката с амфетамини крещящо изглеждащи педерасти, лесбийки с размерите на фадрома, които могат да ме носят с една ръка и ме гледат лошо и пр. субекти, които сами се стремят да се изолират от ‘нормалните’ хора.

Сега вече прегледах и за какво си писала в блога си. Погледнах и Сталик какъв блог има. И се сетих за по-сериозен поглед. Все повече смятам, че с гей парадите се успява само в едно – да се измести истинската тема, а тя е – че това не е тема. Надявам се ме разбираш. Ако ли не – то питам как лидерът на социалистите в България, се шашна от жълтите новини около Азер Меликов и последният в момента изглежда да е безработен. Как така лявата партия не намира място за гей, който не крие сексуалността си? Колко вестника се продадоха на тази тема, която не би следвало да е тема? Наместо просто да регламентират гей браковете, което не се случи с промяната на Семейния кодекс, направена от една социалистическа и две либерални партии, а това е важно от гледна точка на елементарни неща като семейна собственост, деца и пр. дреболии материални и социални, обществото се занимава с това дали един гей е бил експерт политическия кабинет на премиера. Е, пардон – ако има някаква тема това е тя – не би следвало да съществува тема относно това кой е гей и кой не. Дребното селско любопитство дали някой е гей противостои на безумни паради с горди хора и въобще бозата става все по-гъста, а темите – все по-далеч от реалните неща.

Вашият коментар

Коментари са забранени.